Hejsan bloggen!

jag var ute lite på internet i dag och hittade den här söta sälen var bara tvungen att lägga ut den! ja jag ska åka hem till pappa idag... (jag har varit hemma hos mamma!) ja det kanske inte blir något kvälls inlägg idag efter som det tar två timmar att åka till pappa. men jag kanske är dålig på att uppdatera den här veckan så bli inte sura om jag inte skriver, men jag LOVAR att jag ska försöka!!!! ja min dag har väl varit bra vi var och handlade idag och gick en promenad men bilderna kommer upp imorn för jag orkar inte nu. så var vi och kollade på fiskar och så köpte jag ett par örhängen jätte snygga funkar till allt bilder på dom får i också imorn! ja puss och kram bloggen <3! (Knowis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0