Happy?

`Hej har ingen anning om jag är glad eller inte? För alla verkar vara så glada över den här tids instälda grejen men JAG har ingen anning om jag är glad över den?!
Men i alla fall så har jag varit på tränings läger och igår var jag med kompis BÄSTA EMELIE (www.emsv.blogg.se) så då kunde jag inte blogga... Men nu kan jag blogga super kul! Men idag ska jag och min mamma sova över hos min mormor och morfar, jag älskar verkligen att sova över hos dom för dom är så himla mysiga och snälla!!!!!! ja men blir en gaammmaaaal bild bara för att jag fick en komentar nyligen (?) om att jag ska lägga ut bilder igen TYP såhär såg den ut:

Anonym
du sa förut till mig att det var tråkigt med bloggar utan bilder!!!!!!!!!! :D

Ja typ så såg den ut men en sak fattar jag bara inte VARFÖR VARA ANONYM????? Jag menar det där var ju ingen dum komentar ju liksom för ALLA dumma komentarer raderas bort så fort jag ser dom! Puss och Kram (Knowis)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0