Heidi Klum-Victoria secret

Heidi Klum är så himla bra model så jag tänkte vissa er några bilder på henne! Om ni undrar så är det Victoria Secret
Jag tror ärligt att dom som jobbar på Victoria Secret gillar att ge henne vingar! ;)
Om det är någon som undrar så går Victoria Secret varje nyårs afton Kl: 00.00 :D för er som vill se, det är ju trots allt inte så lång tid kvar! Det är lite läskigt om ni tänker på det. Det känns som om det var en månad sen man kunde gå i shorts och det var varmt och skönt för det var sommar då :( och snart kan det ärligt talat börja snöa!!!! Lite läskigt egentligen, tiden går för fort kan inte någon sakta ner den :O! Det var det jag ville skriva Puss och kram (Knowis)

Kommentarer
Postat av: ewe ♥

Härlig blogg!



Jag fyller år idag!!! :D

2010-10-11 @ 18:06:56
URL: http://lifebyewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0