Skola :) :(

Hej bloggen har ni sovit gott? Det har jag! ;)
ja nu är det skola som gäller då tråkigt men samtidigt ganska kul? För mig är nog den bästa lektionen franska! Vilken lektion tycket ni är roligast? ja det var väl det jag ville säga förutom att det kanske inte blir så mycket bloggning idag för jag har träning och sen måste jag göra alla mina läxor :( inte kul! Men, men det kanske blir något litet inlägg?! Men ja nu måste jag borsta tänderna så dom blir vita och fina XD. Puss och kram (Knowis)

Kommentarer
Postat av: vanessa:)

Henny dy får lägga ut fler bilder på ditt ansikte!

Och kan inte du göra ett video inlägg så jag får se dig:)

Jag saknar dig sikt mycket<3

2010-10-19 @ 18:26:43
URL: http://vanessaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0