Armband och The City!

Hej Tittar på The City och ..Min feber har gått upp.. Ja min feber har gått upp inte kul! så om den temperaturen är 37.2 på måndag ska jag och min snälla mamma åka till en doktor :(! Vill inte åka till doktor för:
1. Det är läskigt! :(
2. Jag är rädd om jag är allvarligt sjuk! :(
ja det var därför jag inte vill till doktor ni kan tycka att jag är töntig men det bryr jag mig inte om!! Ja sen tog jag ett kort på ett armband som jag har haft JÄTTE LÄNGE och det börjar bli inne med stora armband med stora saker på satt jag ska nog börja använda det nu!
Ja så såg det ut. Tycker att Rosen är jätte fint och den går att öppna titta bara här:
Så ser det ut om man öppnar den, man kan även sätta en bild i den eller två! :) det var det jag ville sen kom mamma hem med OREO kakor och Ballerina Kladdkaka och vanilj till mig. jätte snällt <3 :)
ja det var det jag ville så Puss och kram (Knowis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0