Back to school!

hello ja ni såg rubriken jag är i skiolan och det är sista dagen för mig i den här skolan! :( igår fick vi våra Mac datorer :D hä får ni en bild på hur den ser ut sen kommer det många mera bilder på mina freinds!
Så himla snygg! nästan lika snygg som mina blogg läsare! <3 och här nu får ni se bilderna på mina friends!! <3
här är Josse du kommer in på hennes blogg här www.jerixons.blogg.se
Saga med sin dator du går in på hennes blogg här  www.sagablomberg.blogg.se
Vanessa du går in på hennes blogg här www.vanessaolssons.blogg.se
Data nördar or WHAT! Saga och Vanessa
haha Vanessa var inte bered så himla snygg! <3
där var vi på väg till cafeterian och nu sitter jag i cafeterian!! <3
och här är en rolig bild på Josse! <3
det var alla bilder och allt skrivande för nu Puss och kram (Knowis) <3

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag var sjuk :D

2010-09-03 @ 15:41:54
URL: http://emsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0