Blogg tips!

Hej jag tänkte lägga ut lite "hur du kan få en bra blogg" ja så då börjar jag da!
Först är det bra att välja vad du vill skriva om kanske vill du skriva om mode eller om dina vänner, själv har jag valt m att skriva om min vardag och vad som händer i mitt liv.
En bra design är bra för det är det många drar sig till. (Egen design = bra blogg)
Till dina inlägg är det också bra att ha bilder! Behöver inte vara särskit bra bilder men bilder är ändå bra att ha! Och var noga med att rubriken passar ihop med texten annars kan man bli förvirrad det vet jag att jag har blivit några gånger.
Våga vara dig själv när du skriver och låtsas inte vara någon annan! Det kommer du att tappa läsare på.
Det var alla mina blogg tips söt om er Puss och kram (Knowis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0