sitter och tittar på Bones och har lite pirr i magen!

ja som jag sa jag sitter och tittar på Bones fast nu är det reklam! Och så har jag lite pirr i magen för jag börjar i min nya skola imorn så önska mig lycka till! Jag har målat naglar och jag har använt dom här nagelacken:
typ världen dåligaste grafik på bilden!!! men det är dom här nagelacken:
*Rosa garfiti nagelack
*Guld depend nagelack
Älskar den här T-shirten!!!!!!!!!! var bara tvungen att lägga ut en bild på den! <3
Puss och kram (Knowis) <3
om jag inte hinner skriva något mer så God natt sov gott... Tror inte jag hinner skriva något morgon inlägg men man vet aldrig! <3

Kommentarer
Postat av: Anna Carlsson (Josefins syssling <3)

jag har också grafittinagellack! <3 det är jättecoolt! :D

2010-09-05 @ 20:42:49
URL: http://wiimii.blogg.se/
Postat av: Saga som bloggar på mac dator

Jupp, Saknat dig som faan!! D:<3

2010-09-06 @ 10:17:15
URL: http://sagablomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0