Sovit gott?.. Det gör i alla fall den här filuren!

Har ni sovit gott det gör i alla fall den här söta hunden som jag stolt kan säga är min (familjens)!
Haha söt va? Men nu var min mamma dum tycker jag hon gick och väckte Vera (hunden heter Vera) och tog ner henne från sängen! Dumma lilla mamma. Neee mamma är inte dum men ibland kan jag tycka att jag borde få som jag vill! :) ja det var mitt morgon inlägg ni får nog flera inlägg under dagen! Idag kommer också min pappa hit det ska bli kul att få träffa honom igen! Min syrra åker till Spanien i morgon inte så kul för mig som vill åka med! ja så Puss och kram (Knowis) <3

Kommentarer
Postat av: L I N H <3

svar: absolut:)

2010-09-19 @ 12:04:35
URL: http://sweetlinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0