Tjenare!

Tjenare bloggen jag hann inte blogga igår för mamma och jag kom hem så sent för vi åt på stan det var kul! Och ja mamma var på bra humör så det blev inte bara en mössa! Här kommer bilder på vad jag köpte men nu måste jag skynda mig!
Mössa från STADIUM... Tror jag! ;)
Hårsnoddar och hårspenen från BikBok!
Hårsnoddar och hårspenen från H&M!
Nagellack från BikBok!
Ja det var det jag har köpt just det jag köpte en present till min kompis, det är en grej hon och jag har lite komplicerat men vi brukar köpa lite presenter till varandra även fast vi inte fyller år! Och jag köpte ett armband till henne. Hoppas hon tycker om det men det tror jag nog!.. Jag köpte det  på Glitter om ni undrade! Ja men det var det jag ville så Puss och kram (Knowis) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0